Skrivet av: bacillen | onsdag 4 maj, 2011

Världens bästa Bacillen…

..har fyllt åtta år!

Förutom lite grattispussar på nosen på morgonen kom födelsedagsfirandet bort lite grann i lördags. Det var så mycket annat…

Men idag firar gossen med märgben. Och kotlettrens med gräddsås.

Grattis min lille prins!


Svar

  1. Finaste Bacill jag vet! Grattis på födelsedagen lilla goa pojke!

  2. Grattis i efterskott till Bacillen. Och utan några referensobjekt som avgör storleken på honom så är han misstänkt lik en WK. 🙂

  3. Grattis till den enda Bacill jag vill bli smittad av 😀

  4. Grattis till den ende bacill jag vill ha. 🙂
    Kiara blir 8 på söndag och hon har två såna råttor fast en grå och en vit. ( Eller den var vit när jag köpte dem 😉

  5. Bacillen är den roligaste hund jag någonsin har träffat. Om jag någonsin skulle ha en hund skulle det vara en Bacill.

  6. GRATTIS!!! Tänk att det redan gått 8 år sedan ni såg dagens ljus hemma hos mig. Väldigt fina kort på en fin liten hund. Kram

  7. Grattis lilla bacill!! 8 år…

  8. Fina Bacillen. Mini hälsar extra mycket grattis och tycker att Bacillens mage är skitsnygg – den ser precis ut som hennes 😀


Lämna en kommentar

Kategorier