Skrivet av: bacillen | fredag 4 januari, 2013

Hur kul…

..det än är med det här:

och det här:

Så är jag så oerhört mycket mer glad och tacksam för det här:

och det här:

Och så klart det här:

Agent Perry, som fick ett ”very good” på utställningen i stockholm och omdömet ”omogen” vann idag bästa juniorhane. Kom trea i bästa hanhund och fick ett cert.

På eftermiddagen satt vi i rasmontern igen. Perry lät sig klappas och kelas med. Massa ungar drogs till honom och det blev många svansvift och glada näspussar. Han sålde in rasen ordentligt till ett par unga familjer som sökte pigg och trevlig sällskapshund. Och jag fick frågan om han var till salu. I dag var han dock allt för dyr för någon!

 


Responses

  1. Hihi så det var din tur med till-salu-hund denna gång😀 Klart han inte är till salu – kom ihåg det nästa gång har han hittar på hyss😉

    • Jag tänkte på er när jag fick frågan! Men han är sällan så hyssig att han är till salu den här hunden, han är nog nästan perfekt😉

  2. Han är den bäste heelern som finns….tillsammans med baci då. Grattis igen. Jag förstod inte vad som var omoget med honom i Stockholm, han var snyggast där med!

  3. Fin på alla sätt helt enkelt!❤


Kommentera

Kategorier

