Skrivet av: bacillen | fredag 30 november, 2012

För trött…

..för att skriva ett inlägg om dagens lydnadsträning för bästa Siv Svendsen

Men jag är också så himla glad.

Agenten är strålande, och jag behöver bara göra lite rätt så blir det så rackarns bra.

Löptikar, stök och stimmig lokal. Inga problem.

Bästa hunden!

Och så har jag kanderat mandlar. Första gången. Det blev gött!

Nu vill jag att maken kommer hem från sin mustaschmiddag så vi kan njuta ett glas vin. Sen ska jag sova sju kvart i timmen inför morgondagen. Då kör vi igen!

https://i2.wp.com/farm9.staticflickr.com/8183/8131428405_e284fedd82.jpg


Responses

  1. Han är så fin! Han är så bra! Ni är bäst och kommer rocka på tävlingarna!!!!

    Snart ses vi igen🙂

  2. Jaa, bästa lydnadshealern världen har skådat! Ses utvilade i morgon! kram


Kommentera

Kategorier

