Skrivet av: bacillen | onsdag 14 november, 2012

Trist och ledsamt

Det blir ingen grå liten fjordmärr här. I alla fall inte nu. Och i alla fall allra troligast inte den jag vill ha
Efter en del kampanjande från min sida hos ägarna, som i mitt tycke inte riktigt orkar med sina djur, så är det nu klart, för min del i alla fall. Jag kan inte vänta i evigheter på att de eventuellt bestämmer sig. Jag blir knas av att inte veta. Så då är det bättre att jag bestämmer mig. För att sluta drömma.
Det finns en annan liten kuse för mig, det är jag säker på. Drömmen om en grå fjordmärr fortsätter.

 


Responses

  1. Jobbigt att det inte blir dom du hoppades! Om det är en fjording du önskar dig har jag en del kontakter i fjordiskretsar, säg till om du vill ha kontakt med någon av dem!
    Kram Marianne

  2. Hoppas drömmen din går i uppfyllelse! , Jag har ju sådan tur att jag får hålla på med fjordingfölet Maja varje dag eftersom hon går tillsamans med Lisa’s föl så sker mycket av hanteringen samtidigt med båda två , som att ut och gå med dem i grimma🙂


Kommentera

Kategorier

