Skrivet av: bacillen | fredag 5 oktober, 2012

Italienska jyckar

Under vår vecka i Italien längtade jag efter våra små kortbenade grisar här hemma. Så jag tröstade mig lite genom att spana efter andra hundar.

Liten söt italienare tar siesta

Och i kyrkan fanns det hundar!

Två mycket trevliga fd gatuhundar. Lucky och Figaro.

Figaro följde med matte fram till nattvarden och kollade om det delades ut nåt till jyckar.

Annars såg jag en del förbudsskyltar. Den här, förbjudet för terriers?

Eller den här. Förbjudet för fäfrar?

Och farliga fäfrar.

Skylt som pekar mot en rastgård?

Hund/varg i konsten.

I fönster i kyrkan. (vi passar på att posera)

Ja, det dök ju upp hundar lite överallt😀

 


Responses

  1. Vilken fin bild på er två🙂

    • Tack fina Du!

  2. Jättefin bild på er! Den första, med gatan fick mig att vilja resa – så mysigt det ser ut!


Kommentera

Kategorier

