Skrivet av: bacillen | söndag 23 september, 2012

Sex av sju

Den här veckan har varit speciell. Och jag unnar mig att berömma och hylla mig själv ordentligt.

Jag har jobbat sex dagar av sju möjliga.

För er är det säkert inget konstigt, eller ovanligt, eller värt att hylla. Men för mig är det av olika anledningar ganska speciellt och jag är ordentligt stolt och nöjd över att ha nått hit.

Mina jobb är roliga och givande, det ena som fritidsledare på fritidsgård. Det andra(det nya) som personlig assistent åt en liten kille med speciella behov.

Jag lär mig nya bra saker samtidigt som jag har stort utrymme för mina personliga gåvor och egenskaper.

Nu firar jag med lite svamprensning (och ett glas rött och god ost)


Responses

  1. Härligt att dina fina egenskaper kommer till glädje för andra. Klart du är värd allt beröm, man kan bara jämföra sig med sig själv.

    • Tack fina Du!

  2. Bra jobbat vännen! Det är klart att det är värt att hylla!

    • Tack goding!

  3. Heja dig🙂

  4. Din resa, dina kriterier, du bestämmer när det ska ”klickas”
    Fast i det långa loppet kanske du ska satsa på 5 av 7😉
    Härligt att du har hittat jobb du trivs med🙂
    Kram!


Kommentera

Kategorier

