Skrivet av: bacillen | lördag 5 maj, 2012

Lördagslat…

…har jag i alla fall inte varit idag!

Upp tidigt som tusan(allt är ju relativt, ni morgonpigga)

Så kaffe med nyvaken make. Jag är en ond fru som tvingar upp honom för gemensam frukost, men det är så mysigt att starta dagen tillsammans ❤

Hund, godis, lunch, bur och andra pinaler in i bilen. Sen iväg och hämta raggsockan Dagny.

Destination var Göteborg och klickertränarutbildning. Jag leker fröken hela helgen och Perry och Dagny leker demohundar.

Det har varit en kalasdag! Härliga ambitiösa kursdeltagare med sköna hundar.

Och så mina små fina. De skötte sig så bra så bra. Perry tyckte inte om att jag försvann ur sikte när han skulle tränas av kursdeltagare, men när jag satt lite nära så jobbade han på nåt alldeles extra fint. Dagny är en obrydd och glad socka, världens snällaste!

När jag kom hem stod en grill och glödde på goda kycklingben. Och en god middag och lite choklad senare är jag äntligen lite lördagslat på riktigt.

 

 

 

Responses

  1. Låter som en härlig lördag! Jag har varit lördagslat. Två långpromenader, fika och middag är det enda jag har gjort idag.

  2. Låter som ni haft en alldeles härlig dag 😀

  3. så gott med grillat =)


Kommentera

Kategorier

