Skrivet av: bacillen | söndag 26 februari, 2012

Helgen är…

…snart slut. Men först ska jag njuta ett glas vin till och kanske ett avsnitt eller två av en TVserie.

När jag kom hem fick jag sätta mig vid dukat bord och sedan bli serverad en lammgryta som var så god att jag nästan dog 😀 Nu har vi just moffat en marängefterrätt med hemmakokt chokladsås.

Vilken fantastisk familj jag har!

Dagens, ja hela helgens, kurs har varit riktigt fin. Deltagarna är ambitiösa och duktiga! Det kommer bli toppenhelger framöver, jag ser fram emot dem.

Perry har varit med i dag också. Han har fått visa självkontrollsövning med matskål, klossträning och hur man shejpar hunden runt ett föremål.

Han är otroligt rolig att jobba med! Ett fokus som imponerar stort.

Fortfarande är buren ingen hit och i veckan ska jag koncentrera mig på just att få honom att koppla av och kunna bli lämnad i buren.

Världens bästa valp är han! Mattes hjärta.

Smörig blogg det här blev. Inte så lajbans att läsa kanske. Jag brukar själv ledsna rätt fort på den här typen av inlägg. Men i dag var jag tvungen!

Förstår ni? Tvungen! 😀

Responses

  1. Och jag blir istället alldeles varm och luddig av att läsa inlägg där skribenten alldeles uppenbart håller på att spilla över med kärlek till sina fyrbenta. Så, precis så, ska det vara att ha hund ju 🙂

    • Spilla över, sa Bull!
      (tack!)

  2. Jag gillar sånt här jag 🙂 .

    • Tack goding!

  3. Betydligt trevligare än tvärt om 🙂

  4. Mysigt 🙂

  5. Nej men det är jättekul när folk är nöjda med sina hundar och skriver om det! Dvs om de inte BARA är nöjda och hyllar sin egen och hundens förträfflighet precis HELA tiden kanske… Det blir inte så mycket dynamik då. Men det är underbart att läsa att du är så nöjd med Perry! Hurra!


Kommentera

Kategorier

