Skrivet av: bacillen | torsdag 16 februari, 2012

Tretton

Lyckades lura valpen i dag också 🙂 Men snart tar nog övningarna för lång tid så en bättre lösning, typ träning av valp, måste till.

Inga problem med tretton.

Tänker dock att framöver blir det lagom att köra 15, sen nån minuts paus och så på’t igen.

Och så har jag Zumbat. Jag var zumbaoskuld 😀

Fick följa med vännen H.

Roligt, svårt och svettigt. Och det blir nog roligare och svettigare om man lyckas lära sig stegen. Jag tror det.

Jag har två vänsterfötter och i tillägg ingen koordination. Skitbra kombination faktiskt. Men jag ”dansade” (och nu använder jag en mycket bred tolkning av det ordet) inte omkull någon, knappt ens in i någon. Bra tycker jag själv.

Kanske gör jag det igen. Kanske håller jag mig till burps och löpning…

 

Responses

  1. Shit pommes… Testade några burpees efter ju-jutsun idag och kände mig redo att lägga ner det hela efter tre stycken. Skyller på att jag just tränat 1 1/2 timme ju-jutsu, men SÅ trött var jag inte egentligen 😉


Kommentera

Kategorier

