Skrivet av: bacillen | onsdag 15 februari, 2012

Tolvan.

Japp, det gick bra idag. Räknade rätt och orkade utan ansträngning. Valpen fick sin mat utsmetad i en stor bunke så det tog lite tid…hehehe

Jag filmade dock inte 😀

I dag gjorde jag burparna först, sedan twists och ups. Funkar nog bättre. Det är skönt att ha kommit i lite flås när man ska göra twists och ups, det känns som det tar lite bättre då på nåt vis… och än så länge är det burpsen som är jobbigast.

I morn torsdag ska jag, förutom mina tretton, på ZUMBA! Första gången. Ska bli hur kul som helst.

Bacillens operation har gått bra. Veterinären ringde och sa att han var mycket nöjd. Benet skulle nu kylas upprepade gånger för att förhindra svullnad och Bacillen skulle bli ordentligt smärtlindrad. På fredag får jag hem min lille farbror.

Responses

  1. Jag hade annars gärna sett film nu när jag sitter här med min godispåse 😉 .

    Härligt att operationen gick bra, hur fick han skadan?

    • Godispåse minnsan!
      Han sprang med valpen bara, rakt fram. Så skrek han till och sen sprang han på tre ben.
      jag tror dock att han skadade korsbandet redan då när han hoppade in i bilen och var rejält halt i ett par dar. Och så kom nådastöten nu. Men det är min helt egna teori.


Kommentera

Kategorier

