Skrivet av: bacillen | torsdag 9 februari, 2012

Bäbisgos…

…och 90årskalas.

Ålderspannet var rätt rejält i helgen.

Småkussarna C&S föddes i november. Och så gammelfarmor Kerstin som firade sina 90 år.

Lilla K med lille C i famnen

Perry sköte sig bra. Han fick vara i bilen när vi åt lunch, men sedan följa med in när det var dags för kaffe och tårta. Han fick dock hålla sig i min famn då det fanns hundrädda och allergiker i sällskapet.

Alla barnen tyckte så klart att han var görsöt och lagom stor. Han blev klappad och beundrad. Nån liten tjej tyckte att han var så lagom att hon tog kopplet och sa” Jag tar den, den är min” 😀 Perry hade nog gärna lekt med dem på riktigt men så roligt skulle vi ju inte ha…

På slutet av eftermiddagen var han trött och blev faktiskt aningen grinig när folk ville talla… Fast aldrig på de små barnen, de fick bara glada miner ❤

Så har jag fått lite funderingar…

Tvillingarna ska döpas i mars. I London. Vi har inte råd att åka hela familjen. Men om jag skulle ta och åka själv…?

 

 

Responses

  1. åhhhh London !!!


Kommentera

Kategorier

