Skrivet av: bacillen | lördag 26 november, 2011

Antingen eller…

..har inte bestämt mig för vad jag tycker.

Laleh gör Eva Dahlgrens fantastiska låt. Jag gillar verkligen låten. Och Eva. Mycket.

Men nu kan jag inte bestämma mig för vad jag tycker. Laleh gör det så annorlunda. Och det är inte vackert hela tiden. Då och då är det riktigt fult. Lite modernt fult sådär tycker jag, och avslöjar därmed hur gammaldags jag är 😀

Men antagligen är det genialt. Eller så är det dåligt.

Jag vet inte. 🙂

Responses

  1. Jag fixar tyvärr inte Lalehs version av den låten. Evas är mycket, mycket mer nära hjärtat. Enligt mej. Däremot hörde jag Lalehs version av en E-type-låt ikväll, & den blev klart bättre än orginalet!

  2. Nä – originalet är det enda rätta här 😉

  3. Jag, som iofs får svårare o svårare för Eva, tycker att Lalehs version var jättebra. Precis som hennes versioner av de andras låtar. För övrigt måste man ju bara digga Wihe. 🙂

  4. Hi hi du är gammalmodig. Jag tycker att hennes tolkningar är bra men de är lite lika varandra.

  5. Såg att du är med på fb Har letat men kan inte hitta dig. Hade varit kul att vara vänner. Kram


Kommentera

Kategorier

