Skrivet av: bacillen | måndag 12 september, 2011

Klubbträning

Bacillen och jag har inte tränat lydnad på uppskattningsvis tusen år… Nåja, kanske inte riktigt så länge då 😉

I fredags mötte vi Maria och Figge på Alingsås bk för att kika lite på deras träning.

Jag tyckte då att jag och Bacillen lika gärna kunde ta med godis och leksak och också köra lite.

Så det gjorde vi.

Bacillen tyckte det var hur kul som helst. Och var duktig! Och tyst(lite unikt faktiskt) Maria tycker att vi ska satsa på en lydnadsetta… jag är inte så säker. Men träna en del ska vi absolut göra. Vi har aldrig riktigt fått till en bra position, jag och den lille herrn, nu ska vi jobba på det!

Tyvärr blev det inga bilder på oss när vi tränade, kanske kan vi lyckas med det nästa gång.

Däremot blev det lite bilder på Maria och härliga Figge.

Söta goa Figge har ett riktigt fint filt-beteende. Bra jobbat!

Baklängesmarsch med fokus på attityd. Snyggt!

Bus! (kolla Bacillen där bakom 😀 )

Galen-kelp!

Responses

  1. Klart du ska köra igång Bacillen – då blir du ännu mer taggad inför nästa lilla 😉

  2. Jag håller med, starta ettan 🙂 .

    Jättefina bilder, figge är verkligen jättefin!

    Finns en valp av ”rätt” ras här uppe som söker nytt hem…humtidumti 😉 .


Kommentera

Kategorier

