Skrivet av: bacillen | onsdag 31 augusti, 2011

När jag sprang…

..midnattsloppet i Göteborg i lördags kväll stöttade jag Rosa bandet och barncancerfonden

Bra känsla!

Själva löpningen hade också en riktigt bra känsla över sig. Jag klantade mig med klockan och hade ingen som helst koll på hur fort det gick, men som sagt, en bra känsla.

”Som vanligt” mötte min älskade G mig strax efter 6,5 km. Sedan joggade han vid min sida ända till upploppet. Då hade jag visst nån sorts sista växel för jag spurtade å det vildaste! Att jag kunde kuta så rackarns fort 😀

Och tiden då?

Jag fick vänta tills vi satt i bilen på väg hem och de hade laddat upp mitt resultat på nätet. Jag hade lite som drömtid att springa under 1 timme och 15 minuter… Tidigare i somras hade jag kutat på 1 och 18… Och förra årets midnattslopp lufsade jag runt på 1 och 29

drummdrummdrumm 😉

Min tid i år blev 1 timme, 14 minuter och 58 sekunder. Det var på håret det! 😀

Men om jag tänker på att jag ju faktiskt klämde in en kissepaus under loppet så är det ju faktiskt med marginal 😀

Tjohej vad jag är nöjd och glad!

 

Responses

  1. jättebra gjort AK !!!
    Kanon…
    och ang vilken väg – man kanske kan kombinera dom båda tills man är helt säker 🙂 KRAM

  2. Förstår att du är nöjd! Tänker på dig varje gång jag springer, jag håller mig till en km än så länge men jag blir inte så trött fast jag gasade på ordentligt sist på bandet inomhus (slutade för jag tycker det är så tråkigt!!!).

    Grattis! Du är bäst!


Kommentera

Kategorier

