Skrivet av: bacillen | söndag 10 juli, 2011

Jag

Fredagskväll vid stranden på Falsterbo strandbad.

Jag har vid flera tillfällen de senaste månaderna fått omdömet att vara stilig.

Jag vill väl för tusan inte vara stilig. Alltså, jag är inte dum, jag begriper att det är en välmenad komplimang från de som sagt det, men ändå. Stilig. Låter ju liksom lite gammalt(?) och stelt. 😉

Jag vill vara snygg, söt eller vacker. Så det så. 😀


Svar

  1. Stilig brukar man väl säga om män och äldre damer eller? 😉
    Håller med dig om att tjejer/kvinnor/damer inte är stiliga utan snygga, söta eller vackra, beroende på ålder och utseende och/eller betraktaren.

  2. Håller med, Stilig vill man inte vara. En man kan vara stilig, men en kvinna…nja. Snygg, det är vad du är 🙂


Lämna en kommentar

Kategorier