Skrivet av: bacillen | tisdag 21 juni, 2011

Överraskningen

Svenska krogen i Borås.

En alldeles egen anledning att åka till Borås. Kanske den bästa från och med nu!?

Min man tog mig med på en alldeles ljuvlig matupplevelse.

Bergtunga | vit sparris | räkor | nobis

Caesar | bacon | ansjovis | roman | kyckling

Glass | vanilj | jordgubbar

Ojojoj

Ceasarsalladen var bland det godaste jag ätit, hur nu en vanlig sallad kan vara det?

Och jordgubbskompotten… Jag dog.

Och fisken. Smalt på tungan.

Helt underbart!

Tack min allra finaste.

(Det är en syssling till G som driver krogen tillsammans med sin man. Helt otrolig tjej, som vunnit årets värdinna två år i rad. Krogen är topp 25 i Sverige…)

Responses

  1. Mm va gott!

  2. Åh, efterrätten såg god ut!

    Grattis till en fin kväll, er två och din födelsedag! Puss på dig!


Kommentera

Kategorier

