Skrivet av: bacillen | fredag 17 juni, 2011

Vilken fest!

Måste berätta att jag var på fest förra helgen.

Och vilken fest!

40årsfest hos Lotta. Dessutom tjejfest. Och white party.

Jag brukar ha koll på klockan. Mig närstående personer vet att jag kan tala om vad klockan är vid nästan varje givet tillfälle.

Men den här kvällen. Jösses! Tiden försvann.

Jag anlände 18.30. Sen började det. Och nästa gång jag kollade klockan var den…

01.40.

OJ!

Promenaden hem genom sommarnatten var ljuvlig. La mig, lite vimsig och vinglig men ack så nöjd vid halv fyra på morgonen.

Tack Lotta!

Responses

  1. Vad härligt!

  2. you so welcome…

    och du är welcome när du vill och tack för att du gjorde min kväll oförglömlig ❤

  3. Det kallar jag en bra fest!

  4. Det gör vi om =)


Kommentera

Kategorier

