Skrivet av: bacillen | onsdag 13 april, 2011

opepp

med massor att göra.

Mejla minst ett par olika instanser med viktiga grejer…

Läsa på all teori inför att vara vikarie på klickerintruktörsutbildning i helgen.

Baka en miljard kanelbullar igen… (föräldraföreningens däckbytardag på lördag, jag köper mig fri genom att stå för bullarna)

Fixa ett viktigt utskick för föräldraföreningen…

Fixa ansökan till en utbildning. Sista ansökningsdag fredag… Var är mina viktiga papper?

Rida…

Motionera…

Aktivera hundarna…

Vara fru och mamma…

Nå, det sista är ingen match, de tar mig som jag är, pepp eller opepp. ❤

 

Är det fler än jag som har anammat ”i sista sekunden” som livsstrategi?? Det funkar så där måste jag säga…

Responses

  1. Jag har aldrig varit sån…förr. Men i år har jag verkligen varit sån. Inte ett dugg kul!

    • Äsch, det är ett sätt att få saker gjorda bara 😉 Ibland blir det riktigt effektivt tycker jag. Fast lite stressande…

  2. Väldigt tråkiga saker blir gärna sista minuten annars är jag förvånansvärt organiserad för tillfället !!!

  3. En miljard kanelbullar? Inte illa… 😉


Kommentera

Kategorier

