Skrivet av: bacillen | tisdag 12 april, 2011

Femton år!

Mitt tonårsbarn Joel fyller femton år idag.

Han är fantastisk.

Han är min.

Jag kan inte förstå att han snart är vuxen. Det var ju alldeles nyss han var alldeles liten.

Och sa ”ättil min dal” och ”lunt-la” och andra bevingade ord… (gissa betydelsen där förresten, om ni kan!)

Sommarlek.

Och vinterlek.

Ojoj, mitt arma hjärta. Som tioåring var han oemotståndlig.

Bäst att jag inte letar reda på bäbisbilder…

(Jag ligger nog illa till om han mot förmodan kollar min blogg och ser det här… 😉 )

I alla fall.

Grattis på födelsedagen bästa Joel!!!

Responses

  1. Grattis store Joel… Och nu mamma AK… nu blir det bara värre.. 😉 Fast ändå inte. Man får en helt annan underbar relation när dom blir vuxnare.. det är underbart.

    Älskar vinterleksbilden !!!!

  2. Grattis Joel!!!


Kommentera

Kategorier

