Skrivet av: bacillen | lördag 26 februari, 2011

Huvudpersoner

 

Bacillen är huvudperson.

Enligt sig själv. 🙂 Han har inga som helst betänkligheter i ämnet Att vara i vägen.
Och lite rätt har han.
Han, tillsammans med en handfull figurer till, är verkligen huvudpersoner i mitt liv.
Ytterligare en av dem sitter i fåtöljen bredvid min, iklädd pyjamas, med en lap top och en heeler i knät.
En annan huvudperson har skuttat upp tidigt för at åka till göteborg och Horse Show. Hon följer med en kompis som via kontakter ha VIP-biljetter. SÅ lilla K ska frottera sig med världseliten i hoppning hela helgen.
Avis? Jag?
Inte då 😉
Jag och roligaste G ska nämligen skaka rumpa i ett pass afrodans nu på förmiddagen. Kanske får vi med oss ytterligare en huvudperson, nämligen tonårsbarnet, också?

 

Responses

  1. Haha, sådär är alla mina hundar också!

  2. Klart Joel ska med…. 🙂
    Han kommer ha jättekul.. i alla fall åt alla andra !!!! KOM IGEN.. Afro är jättefränt !

  3. Är du säker på att bacillen inte tror han är en katt, min gamla katt var precis likadan , hon låg bokstavligt talat mellan keyboarden och datorskärmen så fort jag satte mig ned. Hade en egenutnämnd självklar plats på min kudde och i soffan.

    Sara är inte så värst hon heller som anser att hennes plats i tillvaron är att ligga i ens knä när man sitter på toa (!)

  4. Hihi – jag har faktiskt upptäckt att heelern är en utmärkt datahund. Den får plats 😀

    Detta med att vara huvudpersonen verkar vara ett heelerdrag – i alla fall om man frågar Mini 😉

  5. Vilka är Bacillens favoritsidor?

  6. Va kul förr lilla K! . . . och spännande! Nyfiken att få höra vad hon tyckte . . .
    Goa A kom aldrig iväg eftersom Helena va sjuk. Jag har ju jobbat hela helgen 😦 Men hon och hästtjejen M myste en stund framför hoppningen på TV – har lovat att åka med henne nästa år . . .


Kommentera

Kategorier

