Skrivet av: bacillen | tisdag 15 februari, 2011

Kaffe och en blåbärsbumling

Kolla vad jag hittade. I en nästan glömd lördagsgodispåse.

Sportlovet är igång för fullt. Huset fylls av hästlekande tjejer. Lilla K tog hundarna och gick och mötte kompisarna genom skogen, det tackar frusen mamma för.

Jag ska städa lite i lilla huset idag, det är av nöd tvunget.

I morn åker vi på sportlovsturné till Lidköping, bara lilla K och jag. Pappan jobbar och tonårsbarnet LANar med sina polare.

Man borde ju få lite tid till läsning och kanske en bra dokumentär på svtplay också…

Responses

  1. och lite tid till träning med mig 🙂

    • Definitivt Lotten, det ska bli skoj!

  2. Goa A tyckte jag skulle köra henne men jag tyckte hon kunde gå . . . så bra det blev då!
    Ha det så gott i Lidköping!
    (Jag smyger inte längre nu . . .)

    • De har även följt S hem så hon har gått mycket idag. Kul att du kommenterar!

  3. Låter så mysigt och roligt! Hoppas att ni har det kul i Lidköping.
    Kommer du tillbaka till torsdag kväll 🙂

    • Tack!
      Ingen jympa för mig på torsdag, kommer inte förrän fredag.


Kommentera

Kategorier

