Skrivet av: bacillen | fredag 28 januari, 2011

Vilken grej!

Ett måste!

Jag önskar jag hade födelsedag snart eller att julen inte just varit.

Mike på bloggfrossa gnäller om ett pris han vunnit. Priset är inte tillräckligt bra(och jodå, jag förstår honom :D) Men mitt i den bedrövliga goodiebagen fanns en skatt, nämligen en ”onepiece”

Jag hade ärligt talat ingen aning om vad det var, men bara på Mikes beskrivning förstod jag att det här är ju grejen att äga om man bor i vårt skitkalla hus!

Nosade reda på hemsidan och frossade en lång stund i dessa skapelser. Frossade inte lika mycket över priserna… Dyrt.

Fastnade för den här rosa underbara:

Förstår ni hur underbart!?

Inga glipor, bara värme.

Responses

  1. VILL HAAAAAAAAAAAAAA !!

  2. Har du varit på Churchill War Rooms i London? Han lät tydligen sy upp liknande som han mysade runt i, finns att beskåda där. I röd sammet…

  3. En fd jobbarkompis syr sådana myspys plagg.
    http://www.xort.se/kollektion.html

    • Liknar en gråprickig mycket varm gosepjamas med fötter som jag fick i julklapp ett år. Passar perfekt när det är kallt inne. Fast jag ser ut som en prickig kanin utan öron när jag har den på mig, men den är varm!

  4. Blev visst lite fel däruppe. Min pyjamas liknar den rosarandiga onepiecen, inte Hillevis jobbarkompis plagg!

  5. Ni är inte kloka. När vi bodde på hotell i Oslo kom 2 tjejer ner till frukosten i sådana dräkter, jag trodde dom kom ner i pyjamas.

  6. Jag såg en som hade på sig en sån, fast annan färg på tågstationen. Det var det fulaste jag sett! Att någon går utanför dörren i något sådant är för mig helt overkligt.

  7. Ja inte är det nåt att ha på stan inte 😀 Men tänk vad gott att mysa runt i lilla huset i en sån!

  8. Jag skulle aldrig kliva ur min sådära om jag ägde en… kanske tur att jag tyckte priset var saftigt för en vuxenoverall. Men åååå vad jag vill ha en.

    KRAM LISA

  9. Tänk när det är kallt vad skönt att ha en sån? Eller? Tänk på hur det blir när du ska p toa och måste kränga av dig halva utstyrseln för att få rumpan bar… Heeela vägen ner till knäna1 då ä det inte lika varmt och gosigt längre. *veta*

    Haahaha! =O)

    • Hihi! Men toan är enda stället i vårt hus det är varmt å gott, där finns det golvvärme! 😀


Kommentera

Kategorier

