Skrivet av: bacillen | måndag 10 januari, 2011

I ide



I ide, originally uploaded by Bacillen.

I dag ligger jag i ide. Är trött och grinig, det enda jag duger till är att lyssna på en bok. Som för övrigt är ganska kass, den är slut vilken minut som helst nu skönt nog. Efter den ska jag börja på en Joyce Carol Oates-bok men den kommer inte förrän i morn på posten så jag får ge mig till tåls.

Telefonen ringer då och då men jag ignorerar, i dag orkar jag bara vara asocial som tusan.

Till råga på allt har jag en begynnande nackspärr. Fick skön massage av Madelen här om dagen men det löste inte allt och nu kommer den krypande, strypande…

I kväll ska jag i alla fall ut och springa med bästa mannen, kanske det piggar upp.

Skickat från min iPhone

Responses

  1. Lycka till med löpningen men ta det försiktigt.. i alla fall jag har en lätt tendens att spänna mig när det är halt och ihop med din nacke så får du vara försiktig…

    Hoppas det känns bättre i morgon. Kram

    • Lotta, jag ska absolut vara försiktig. Har tänkt på det där med halkan och att spänna sig…Får se hur det känns. Kram!

  2. Vi skulle tagit ett pass till med den där massagen när mina armar fått vila lite. Man använder inte just de musklerna så ofta…tydligen 🙂 .

    Hoppas du mår bättre imorgon, men ta och sätt dig med en halsduk om nacken eller ännu bättre en vetekudde.

    Broddar på utomhus så du känner dig säker!

    Kram!

  3. Man behöver gå i ide emellanåt så du gjorde alldeles rätt. Nackspärr däremot är ju inte bra. Ta det lugnt och var rädd om dig.
    Kram


Kommentera

Kategorier

