Skrivet av: bacillen | onsdag 5 januari, 2011

Att censurera…

eller inte…

Jag är ju egentligen emot det. Var och en får skämmas för sig själv liksom.

Det hela handlar om något som jag trodde varit glömt sen länge. Eller, om inte glömt, så i alla fall väldigt inaktuellt. Helt klart en inte-grej för mig.

Men jag måste ändå säga att jag blev illa berörd av de kommentarer jag fick i dag här i bloggen. Ledsen, irriterad och arg. Fast sen lät jag det rinna av mig och inser nu att det inte behöver bekomma mig alls.

Så jag väljer att inte radera de där kommentarerna, de får stå kvar. De som vill läsa dem får göra det.

Däremot kommer jag i fortsättningen att ta bort liknande kommentarer. Det tar alldeles för mycket energi med sånt i min blogg.

 

 

Ska något positivt eller komiskt sägas om hela debaklet är det väl att min besöksstatistik för dagen fullkomligt gått i taket 😉

Responses

  1. Starkt att inte censurera – din vinnst 😀
    God fortsättning på det nya året och lycka till med dina planer/mål!

  2. Har inte läst kommentaren du beskriver. Men de som måste skriva tråkiga saker i andras blogg har nog de största problemen. Bra att du inte tar åt dig. =O)

  3. Du vann, helt klart! Nu står kommentarerna där och någon bör skämmas…

    Bra jobbat, keep truckin’ 🙂


Kommentera

Kategorier

