Skrivet av: bacillen | måndag 27 december, 2010

Jag har sällskap i badet.

Efter att ha skakat rumpan och juckat helvilt i en timma var det skönt att krypa ner i badet och slappna av ordentligt.

Jag blev i alla fall ordentligt varm av afrodansen, det måste jag säga. Svetten rann! Men så kul det var! Jag har väl inte världens bästa koordination men någorlunda taktkänsla finns där.

I badrummet på golvvärmen låg en liten söt kattflicka. Hon hoppade upp på kanten och höll mig sällskap.

Nu myser vi en stund i vårt nästan drägligt varma TVrum. Snart blir det sängen.

Responses

  1. 😀 du har möjligtvis inte fått det fångat på film 🙂


Kommentera

Kategorier

