Skrivet av: bacillen | måndag 13 december, 2010

Minibloggstrejk och chokladdrama

Ja jag bojkottar den där ”varjedaglistan” i ett par dar…

Den är TRÅKIG!

Kanske är den rolig igen om ett par dar?

Men lite cred får jag ju ge den för jag är mer igång med bloggandet än jag varit på rätt länge och det är ju listans förtjänst helt och hållet. Trots att det är väldigt få kommentarer är det många som är här och läser, det måste man ju gilla. 😉

I morse åt alltså Kråkefian upp en bit choklad när hundarna var ensamma hemma.

Typiskt.

Efter lite kollande och läsande ringde jag två olika veterinärkliniker. Att det blev två beror på att jag inte fick rätt svar på första. Där tyckte de att jag skulle komma in… Det tyckte inte jag 😉 Så jag ringde vidare och då fick jag rätt svar. Avvakta. Där frågade de också om exakt vilken choklad hon ätit vilket ju kändes seriöst och bra.

Hur som helst så hände inget med Kråka. Hon mår bra. Skönt.

Fast jag var ju aldrig orolig. Jag vet att ont krut inte förgås så himla lätt 😀

Responses

  1. Du får gärna fortsätta skriva lite om vovvarna, men kanske lite roligare saker nästa gång va? 😉 Skönt att hon verkar ok.

  2. Jag orkar inte heller skriva nåt varje dag på den där utmaningen. Det får bli när jag har tid och kommer på vad jag vill skriva på varje tema.

    Man gör ju faktiskt som man vill, eller hur 😉

  3. Madelen, ja men hundarna är ju bara här….det finns inte så mkt att skriva om tycker jag…men jag ska försöka skärpa mig på den fronten 😉
    C, håller med. Man gör faktiskt precis som man vill, bryter vilka regler man vill. 🙂

  4. Bra beslut, man ska bara blogga när man tycker det är kul!

  5. Om vi skulle åkt in varje gång någon av de tjuvaktiga popcornen länsat gästers handväskor på hemliga chokladgömmor skulle vi varit helt ruinerade…
    Måste alla människor gå runt med högoktanig finchoklad numera…


Kommentera

Kategorier

