Skrivet av: bacillen | måndag 11 januari, 2010

Segis..

..har jag varit idag. Inte direkt ovanligt kanske när jag tänker efter… 😉

Har fjompat runt i morgonrock och mest lyssnat på Stephen King. Det är rätt gött faktiskt. Kråka var också lite laid back efter gårdagen.

Har i och för sig varit lite duktig och ringt några viktiga samtal. Jagar en remiss på villovägar, kanske har jag spårat den nu… Sveriges sjukvärd verkar ibland så underbart organiserad… 😉

Nu på kvällen drog lilla K och jag till stallet. Vi sket i att det var sent och tog lilla hästen till ridhuset. Det ångrade vi inte för hon gick så fint! Stel i början men Kerstin fick verkligen till ställningen även i vänster varv och hästen började mjukna. Det är nog verkligen inte enkelt för Kerstin som faktiskt inte kan. Hon har ju inte ridit länge och inte på många hästar. Framför allt inte på nån häst som går riktigt bra.

En skön bild från i somras. Drömma får man ju…

Nu ska jag hänga här i soffan en stund….sen tänkte jag fjäska lite för min Man.. 😉

Responses

  1. Åh sommarbild! Drömmer med dig!

  2. vad söta dom är! 🙂


Kommentera

Kategorier

