Skrivet av: bacillen | tisdag 29 september, 2009

En hel del…

…kvar att träna på.

Om ett par veckor är det dags för fjärde och sista helgen i canis klickertränarutbildning.

För att bli godkänd ska man klara 60% av alla grundfärdigheter, sex tricks samt tre(eller var det fyra?) beteendekedjor. Och så den skriftliga tentan så klart, men den har jag redan lämnat in.

Jag känner att jag nog måste göra upp någon sorts plan för att säkert ha tränat igenom allt. Trixen känns faktiskt som mest besvärliga…

Så, skärpning nu! 😀

Kråka har ju absolut kapacitet till många pass per dag, det är min begränsning det handlar om… 😉

Responses

  1. Är det inte alltid oss människor det fallerar med?

  2. Ska du typ jobba som instruktör sen?

    • Nej, det är en kurs som främst ger mig bra tränarfärdigheter.
      Men jag har kurser på SBK.

  3. Det är klart att ni kommer att hinna. Du blev väl nästan klar med 60% av gf förra gången.


Kommentera

Kategorier

