Skrivet av: bacillen | lördag 21 mars, 2009

Vissa dagar alltså….

visst är det så att vissa dagar borde inte solen gå upp!?
Jag fick magsjuka i går och sprang på toa hela eftermiddagen och kvällen. Myskvällen med räkor och filmtittning med sonen blev helt nerspolad i toan.
I dag återhämtar jag mig.
Längtar efter andra halvan av familjen, tur att de kommer hem i kväll.

Annat som tynger är att det finns så mycket att göra här och att vi är så dåliga på att få saker gjorda. Tummen ur liksom….

Dessutom blev jag löjligt arg på Kråka tidigare i dag. Onödigt, hon kan ju inte rå för att jag mår kasst.

Nå…
Nu ska jag ropa in gullige sonen som varit ute och lekt hela dagen och fråga honom om han vill se filmen med mig nu istället.

Responses

  1. Skönt att magsjukan inte var så långvarig.
    Ja du det där med ”tummen ur” är inte lätt…….. men ett tips, börja plugga! Jag har fått så mycket gjort här hemma sedan jag började plugga – måste ju göra något nyttig som ursäkt för att inte sitta med näsan över böckerna HELA dagarna 😉

  2. Fler än jag som haft en dålig dag alltså, och jag kan inte ens skylla på magsjuka… Hoppas det har gett med sig ordentligt nu.

    Och det där med ”tummen ur”, det är inte heller bara du/ni.

  3. Inge kul med magsjuka! usch!
    Tummen ur – testa två minuter kråkträning, två minuter ”mycket att göra”-sak. Har seriöst funkat himla bra här!

  4. Blä för magsjuka – det värsta man kan ha nästan ju..
    Hoppas den är borta för gott så er fortsatta helg blir fin. 🙂

  5. Stackare, krya på dig!

  6. Nämen hu! Stackars! Magsjuka skojar man inte bort! Hoppas du piggat på dig till idag! Stora kramar!

  7. Stackars dig, hoppas det är bättre nu. Det där med att bli onödigt arg är bara mänskligt, jag tror Kråka grejar det.
    Det där med att fixa saker, ni får väl ringa ”arga snickaren” hehe. Nä men allvarligt, var tvungen att titta på programmet efter ditt blogginlägg och det som var bra med var att han förklarar hur lång tid det faktiskt tar att fixa hemma. Ja och var ska man hitta tiden och framförallt orken till allt man vill göra.
    Kram på dig!


Kommentera

Kategorier

