Skrivet av: bacillen | torsdag 19 februari, 2009

En utmaning

Jag tror kanske att jag fick den av Shanie för ett bra tag sen men glömde den(sorry)…nu kom den från Lotta.

4 Favoritprogram:

  • Mästarnas mästare (SVT slår alla rekord, äntligen ett kul tävlingsprogram!)
  • Criminal minds (Gillar alla crime-serier)
  • Så ska det låta (håller än)
  • Let’s Dance (Fullkomligt dundernördigt och underbart!)

4 saker jag gjorde i går:

  • Knoppade nobel dressyrhäst
  • Filmade på dressyr-clinic med Peter Markne och Per Sandgard
  • Snackade med bästa sysslingen
  • Körde bil i underkylt regn

4 saker jag ser fram emot:

  • Horse Show på scandinavium på lördag
  • Klickertränarkursen
  • Spårträning
  • Tävla med Kråka

4 favoritrestauranter:

  • Burger King (pinsamt men sant)
  • Thairestauranger
  • Töllsjö pizzeria (ren lokalpatriotism, varje gång jag äter på annan pizzeria slås jag av hur yttepyttesmå pizzorna är i Töllsjö… :D)
  • Nandos (kyckling kyckling kyckling)

4 saker på önskelistan:

  • Friska lammungar i vår.
  • Obcena mängder pengar.
  • Fungerande stall här på gården=hästen hemma.
  • Hälsa till dem jag älskar.

Jag skickar inte vidare….

Responses

  1. Ha Ha
    Har också ätit i Töllsjö Pizzeria och återkommer med jämna mellanrum från Bollebygd.
    Det är inte storleken utan mängden som räknas.
    Han har riktig kvalitéts ingredienser om man skall jämföra med många andra.
    Storleken är tillräckligt för en normal människa.
    Jag betalar för kvalité.

    • Hej Anders!
      Sökte du på just Töllsjö pizzeria eller hur hittade du till ett två år gammalt inlägg?
      Välkommen hur som helst 😀
      Jag skrev inget om hur hög kvalité det är på pizzorna 😉

  2. Det vet väl föresten alla att det är storleken som räknas… *ASG*


Kommentera

Kategorier

