Skrivet av: bacillen | onsdag 4 februari, 2009

I dag…

..har jag inte tränat hund en enda millimeter.

Jag har varit i stan med sonen på hans första elgitarrlektion. Han hade kul och läraren sa att han hade en cool gitarr 😉 En poäng till den läraren! Tanken är att jag och hundarna ska passa på att träna i stan när Joel spelar gitarr. Men i dag vräkte snön ner så vi häckade i bilen bara… Nästa gång hoppas vi på ingen nederbörd.

Jag har köpt ett par hamburgare på McDonalds varav Bacillen i ett obevakat ögonblick  satte i sig en. *morra*

Jag har varit på föräldramöte med Joels klass. Intressanta diskussioner om pengainsamlingar, skoldisco och uppförande….

Jag har kvällsmyst med min sötaste goaste ponny.

Jag har bara träffat dottern några minuter 😦

Nu är det kväll. 🙂

Responses

  1. Man har såna dagar ibland, det är bara så. Inget klick på bac när han gör så. Fyyyy!!!

  2. Bosse: Härligt jobbat Bacillen! Om du vill kan jag komma och lära dig några schyssta moves för hur man snor mat ännu mer effektivt.

  3. Är man en Bacill, så är man 😉 Hyggligt att inte äta upp alla!

    Intressanta diskussioner – kan du utveckla?
    Eller förresten, kanske inte, jag går i gång på ett ofördelaktigt pavlovianskt vis på triggern ”klasskassa”


Kommentera

Kategorier

