Skrivet av: bacillen | söndag 1 februari, 2009

Ännu en utmaning

De duggar in tätt nu, utmaningarna. 😀

Den här kommer från Ida. Hon vill av nån anledning se nattduksbord…

Visa mig ditt nattduksbord! Går ut på att du tar en helt uppriktig bild på hur ditt nattduksbord ser ut precis nu. Lägg ut bilden på din blogg, beskriv vad som finns på bordet och skicka vidare utmaningen till 4 nya bloggare.

Vi har inget nattduksbord….men en hylla över sänggaveln, den duger lika bra.

Från vänster: telefon, ljusstake, nässpray(med menthol, mycket viktigt), burk med massagekaka(livsnödvändig), fotsalva, massagemojäng, blockljus(tänt), mobiltelefon, några pennor, klocka, hundleksak(huh?), bok, tändsticksask, in-earlurar.

Jag fegar och skickar vidare till den som törs… Lotta? 😉

I vilket annat blogginlägg har jag tidigare använt ordet nattduksbord fem gånger….?? nää, nog inget enda… 😀

Responses

  1. Yay! Coolt att vi båda hade nässpray! Snacka om beroendeframkallande! Tusen tack för gårdagen! Kram!

  2. Tur att du inte skickade vidare till mig. Mitt nattduksbord består just nu av en riktigt äckelgul fodertunna, på den står en lampa utan skärm och en klockradio som inte är ”inkopplad”. Där ligger tre snusdosor, tomma givetvis, och typ fem böcker. Det är totalt överfullt på den fula tunnans lock. 😀

  3. Mysla…snyyyyyggt! Du får gärna fota om du vill! 😉 😀

  4. Ingen större idé att jag fotar mitt nattduksbord, dammallergiker som jag är. Där finns bara klockradio och tredje delen av Stig Larssons bok. Tur att man inte behöver tala om vad man har i lådan under bordet ‘fniss’

  5. […] hade antagit en utmaning som gick ut på att visa en bild på sitt sängbord. Jag pustade lite lättat ut för att hon inte […]

  6. Du fick som du ville 😉

  7. Hmmm… ska fundera på om jag törs. 😉


Kommentera

Kategorier

