Skrivet av: bacillen | måndag 19 januari, 2009

Kräks..

Ja jag klarade mig inte i år.

Joel var kass i magen i går och framåt kvällen började jag må illa. Natten har tillbringats på toa. 😦 (J verkar dock redan vara frisk, ungen har faktiskt aldrig varit kräksjuk i hela sitt liv)

Inte blev det nån lydnadsträning i går heller.  Jag var trött tröttare tröttast hela dagen, med facit i hand var det väl inte så märkligt.

Nu kräks jag inte längre men huvudet bultar och jag fryser… *tycka synd*

Responses

  1. Stackare! Krya på dig!

  2. Krya på dig! Jag hade varit mindre glad på dammsugardemonstratören..

  3. 😦

    *krama*

  4. Krya på dig! men du får ingen kram för jag vill inte bli smittad. 😉

  5. Tycker synd om!
    Finns inget värre, hopps du blir bra snart!

  6. Usch stackars dig!
    krya-på-dig-kramar

  7. Krya på dig!
    *håller datorn från sig med utsträckta armar* :o)

  8. Tycker väldigt synd om dig. Tur att jag bor så långt bort från dig, så jag vågar skicka en stor cyberkram!


Kommentera

Kategorier

