Skrivet av: bacillen | torsdag 18 december, 2008

En julig utmaning

Lotta har utmanat mig:

Utmaningen går ut på att skiva en önskelista på tre hårda, tre mjuka och tre viktiga julklappar. Vi köper knappt julklappar åt varandra längre, men önska kan man ju. 😀

Tre hårda klappar

* Objektiv till kameran
* Objektiv till kameran (ja jag nöjer mig inte med ett)
* Är pengar hårda? Skitsamma, jag önskar mig pengar så jag kan gå kurs.

Tre mjuka klappar

* En ursnygg och mysig fleeceponsho
* En riktigt dyr och bra hundtränar jacka
* En biabädd till hundarna (Kråka vill ha en röd)

Tre viktiga klappar

* Hälsa, åt mig och alla mina nära.
* Världsfred
* Smartare hjärnor och större hjärtan åt alla män med makt

Skickar vidare till: Lina, Madelen, Maria, Mysla

Responses

  1. Ska fundilera lite…

  2. Gud vad irriterande med det där gravatartjafset då, det gör att mina kommentarer visar min mejladress istället för mitt nick.


Kommentera

Kategorier

