Skrivet av: bacillen | torsdag 4 december, 2008

Ähh!

Inget blev av idag. Ingen reklamation hos frissan, ingen tandläkare och framförallt, ingen rolig träningsdejt hos Maria.

Min magkatarr slog till med full kraft i natt. Jag vankade runt med ont i magen i några timmar.

Ingen medicin eller proviva fanns hemma heller.

Jag får dessutom sån gräslig ångest av magont. Det påminner så om när jag blev akut sjuk förra året och allt det förde med sig..

Så, i dag fick det bli vila och uppladdning inför helgen. (Stockholmsresa)

Responses

  1. Tråkigt att höra. Kurera dig nu ordentligt och se till att ha riktigt skoj i helgen!

  2. Kram och krya på dig!

  3. Krya på dig! 🙂

  4. Va trist med magen, kanske var det oron för tandis och att behöva klaga som satte sig i magen. Hoppas du är bättre idag så att resan inte blir alltför obekväm. Längtar jättemycket efter imorgon då vi ses!
    Kramisar!

  5. Krya på dig och ha det så trevligt i helgen. 🙂

  6. Hoppas magen repar sig till helgen och ursh vad tråkigt att gå till frissan och få håret förstört.
    Förra året gick jag till frissan och bad om att INTE få lugg och uppklippt hår , hem gick jag MED lugg och uppklippt hår *bläää* lagom till jul dessutom

  7. Du behöver inte ladda tror jag för är hon som oss på vårt jobb så vill vi bara att kunderna ska vara nöjda och fixar mer än gärna till nåt som blivit fel:)

  8. Hoppas att du mår bättre nu.
    Tindra blev jätteglad, tog dem till sej som en riktig ”mammagris”


Kommentera

Kategorier

