Skrivet av: bacillen | torsdag 6 november, 2008

Grattis på födelsedagen..

..min älskade!

G sa just att såna här födelsedagar är de bästa, hemma med bara familjen. Ingen stor fest med massa folk, bara vi. Och jag håller med!

I går kväll började vi firandet lite med att lämna barnen hos barnvakt och åka till Göteborg för att gå på bio. Jag hade inte sagt vart vi skulle och när vi kom till bion sa jag inte vilken film förän vi satt i salongen. G viste inte ens vad det var för en visade det sig, så han tittade verkligen helt utan förväntningar. Vi såg ”Låt den rätte komma in” En svensk romantisk vampyrfilm. Alldeles strålande var den!! fast vi åt för mycket godis och popcorn 😀

I dag har G varit ledig och vi har förutom att vi tagit en lång sovmorgon varit och handlat samt fikat hos vänner.

Nu i kväll har vi lagat smaskig mat och bakat tårta. Så bra vi har det!

Happy Birthday, Mr President Happy Birthday to You!!

(Lilla K har förkläde på om nån undrar 😉 )

Responses

  1. Oj vad jag saknar att vara hemma hos er. Det är en speciell stämning hos er liksom. Härligt mjuk och varm. =)

  2. Fyller han bara fyra? Han ser faktiskt lite äldre ut. 😉 Nåja, ni verkar ha haft det mysig i alla fall.

  3. GRATTIS G – fick han någon GPS? 🙂

    Du är utmanad i min blogg!

  4. Mysla, jag saknar dig med!!

    Lotta, 😀 vi hade inte 38 ljus.

    Cissi, Nä, ingen GPS i år, får nog spara till en sån.. *Springer å kollar utmaningen*

  5. Va mysigt ni verkar ha haft det. Kul att filmen var bra, då är det bara att vänta på att den kommer till oss här uppe då….typ i januari…jag är inte van med sånt 😉 .

  6. Jag säger grattis även här!!
    Den filmen var vi med på! Vi hade inte en aning om vad den handlade om heller och du vet ju vad jag tycker om läskiga filmer:)

  7. Tack för uppvaktningen.
    Idag firar vi Annandag födelsedag som givetvis infaller två dagar efter födelsedagsafton.

  8. Stort grattis på födelsedagen, Gabriel!
    Hälsar/önskar
    Anne & Håkan med flock

  9. Snälla rädda mig!
    Han yrar om att vi ska ha trettondedag födelsedag också!! 😀

  10. Rätta takter! Go G! På tredjedag födelsedag så blir det ju dessutom fest, eller hur! Du får dubbelt så mycket champagne som alla andra, är det en bra deal?… ;o)
    Det ska bli såå kul att träffas, o gissa vem som är speedad så in i… hihi

  11. Stort grattis i efterskott. Håller med Mysla, skulle gärna bo i er by och vara social med er.
    Kramar


Kommentera

Kategorier

