Skrivet av: bacillen | tisdag 4 november, 2008

Kanske skulle blogga lite…

Lite segt här nu..

Bilen är sönder men blir förhoppningsvis lagad nån gång under veckan. Vad fort jag känner mig isolerad utan bil. Tänk vad länge jag levde så, utan att kunna ta mig själv någonstans…

I dag fick jag äntligen min Hundtränaren 2009!! Efterlängtad så in i norden! Jag har flera bilder med och det känns gott i hjärtat att se dem där. Förutom snygga bilder är innehållet kanon och det ska bli så kul att börja använda den som kalender efter nyår!

Solen lyser och jag och Kraxet ska ta cykeln och dra ner till stallet.

HÖSTKRAM!!

Responses

  1. Så du har fått din! Hoppas den ligger i min brevlåda också då!
    höstkram tillbaka!

  2. ja den verkar jättebra, ser fram emot nästa år 🙂 .

  3. Gratulerar till Hundtränaren!!! 😀

  4. Kram tebaks…! Det som vill ha två biljetter till familjeföreställningen av Askungen på GbgOperan 6/12 till rabatterat pris kan hojta! Sitter här med två biljetter men kan inte gå…
    Ses på lördag! **PAAAAARRRTY!!**

  5. Igår på klubben kom en tjej fram till mig och fråga vad min hund heter. Freddie sa jag. Ja jag tyckte väl det var han som var med i Hundtränaren. Glad blev jag, inte för det där med Freddie utan för att jag insåg att faktiskt boken köps och uppskattas av alla möjliga. Nu måste det bli lön snart så jag får beställa mitt ex.
    Kram

  6. Tina, vad härligt!


Kommentera

Kategorier

