Skrivet av: bacillen | onsdag 15 oktober, 2008

Salt & vinegar chips!

Äntligen! De finns igen!

Jag hade hört rykten på ett forum att dessa underbara potatisskapelser fanns i Sverige igen. Ett bra tag har jag bara fått njuta dem när vi varit i London. Många fördelar med svåger boende där 😀

Jag har inte hunnit ge mig ut att leta än, men idag när sonen kom hem från en kompis hade han en påse med sig!

Lotta och jag talade för ett bra tag sen om dessa underverk till chips och att vi båda saknade dem. Hon har bra minne den kvinnan, och dessutom ett gott hjärta!

Funderingarna på en LCHF-diet läggs på hyllan, åtminstone till den här chipspåsen är slut. ….och kanske någon mer 😉 😀

Rolig länk om nämnda chips

Responses

  1. Men tack så mycket dåååå, nu vill jag ha chips typ SO BAD!

  2. men jösses, dom har ju funnits skeeetalänge!!

  3. Karin, de har varit borta ett bra tag, men görs nu igen.

  4. Bring them on! Nu lever ni farligt i helgen, det vet ni va?! Invaderade av snacksugna Joobs och allt… ;o)

  5. Spontant tycker jag det låter vidrigt, men jag måste nog testa. Smakar dom surt? (Dum fråga kanske…)

  6. Arboc, ja lite syrligt smakar dom. Smaskens! Men man äter inte lika många som av andra chips, iaf gör inte jag det…och det är ju positivt…


Kommentera

Kategorier

