Skrivet av: bacillen | tisdag 16 september, 2008

En utmaning

Den har väl florerat ett tag och jag har hoppats den skulle komma till oss! *gillar såna utmaningar* Nu så! Madelen och Kiwi utmanar oss!

Fem saker i min frys:

  • kyckling (kan inte leva utan)
  • broccoli (bästa grönsaken)
  • rådjursklöv (om vi kommer igång med viltspårande nån gång)
  • frysklampar (för sommarens kampingutflykter)
  • lunchlådor (vi är så duktiga)

Fem saker i min garderob:

  • Fleecetröjor
  • nattlinnen
  • extra kuddar och täcken
  • underställ
  • jeans

Fem saker i min väska:

har så sällan väska med mig.. men om..

  • mobil
  • plånbok
  • hundgodis
  • klicker
  • tennisboll

ungefär det som finns i mina jack eller tröjfickor…

Fem saker i min bil:

  • hushållspapper (det kladdas en del i min fina bil..)
  • GPS (lilla rara tanten, hur skulle jag klara mig utan henne?)
  • spårsaker
  • hundfilt
  • diverse leksaker (både människosorten och hundsorten)

Jag skickar inte utmaningen vidare…alla har väl haft den redan tror jag, annars feel free! 😀

Responses

  1. Meh varrå alla redan haft. Menar du att vi var sist? Fyyy….;).


Kommentera

Kategorier

