Skrivet av: bacillen | fredag 22 augusti, 2008

Walkabout

Vi tog en promenad på en väg vi inte gått förut. Det visade sig bli massor av backar *pusta* Men jag antar det är nyttigt. G hade GPSen med sig och märke ut stigarna vi gick. Kul antar jag, om man är prylnörd 😀

Hundarna flög och kutade runt som tokiga i skogen, de hade en del överskottsenergi.

Vi hittade några ynka få kantareller men drygade ut med några små fina smörsoppar. Det räckte till en liten toast med smörstekt svamp och en skiva brie på toppen, himmelskt!

Fredagskväll känns bra.

Responses

  1. Tack G! Det kanske kan bli räddningen för mig nästa gång jag skall lägga ett spår hos er och…ja;)

  2. Mys!

  3. Kan du inte utbilda hundarna till kantarell-letare?
    Hur har det gått med ponnyn?

  4. Annette, jag har nog inte ambitionen att orka träna hundarna till svampletare, men visst vore det häftigt!
    Ponnyn vilar lite till och ska troligen börja skrittas i nästa vecka, vi hoppas hon ska fortsätta vara ohalt då.

  5. Jag kan meddela att din blogg har av en vetenskapligt korrekt panel utsetts för snyggaste och bästa bloggen bland våra vänner och bekantas bloggar. Testpanelen bestod av: anonym man, 38 år, bloggskeptiker, anonym man, 7 år, entusiastisk för allt, och anonym man, 4 år, oförstående över hajpen. Alla gillade dina bilder skarpt! Anonym kvinna, 29 år och upphovsman till incidenten, hälsar glatt :o)

  6. Judit jag tackar och bockar och vältrar mig i strålglansen över en sådan utnämning!!


Kommentera

Kategorier

