Skrivet av: bacillen | torsdag 21 augusti, 2008

fritt följ



Vi har en ny söt liten kamera, en Olympus-nånting som man bland annat kan filma små snuttar med. Skitkul! Förutom att lilla K gör den ena konstnärliga 😉 långfilmen efter den andra så har jag och Kråka blivit filmade lite när vi körde lite ff. Det ser lite hafsigt ut det medger jag och skyller på dålig förberedelse och störning av grannbarn som spelar fotboll. Men ändå, en film på vår träning! Det ska bli skoj att då och då filma och se oss, se hur vi ser ut!

Responses

  1. Vilken rolig kamera!:) En sådan vill jag också ha!!

  2. Vad kuuul! Fin film! 🙂

  3. Åh, jag är också skitsugen på en lite filmkamera! Gära en smidig en som spelar in på sd kort! Kanske man kan önska sig till jul!

    …och bara för att jag är ett sådant lydnadsfreak så kan jag inte motstå att kommentera filmen! (hoppas det är ok).
    Iaf ser det ut som om du jobbar runt krax i vändningarna istället för tvärtom. Det är ju hon som ska jobba runt (kloss?). Ditt ansvar är att ha grymmerliga belöningar, hennes är att anskaffa dem…

  4. Meen, jag får bara upp en svart ruta. Jag vill se film. Föresten , bra idé att filma med kameran, att jag inte tänkt på det.
    Tina

  5. Kolla så att du har Flash Player installerat

  6. Hej, ha en underbar kväll och trevlig helg om vi inte ”ses” igen!
    Kram!
    http://itsmyhouse.blogg.se


Kommentera

Kategorier

