Skrivet av: bacillen | onsdag 30 juli, 2008

Kattsing!

Han har kommit hem!

För tre veckor sedan upptäckte jag en lös huggtand på honom. Jag bokade operationstid några dar framåt. Då försvann han. Vi hade gäster då och jag tänkte att det var därför han gick, men det stämde inte riktigt med Kattsing för han brukar vara social när vi har gäster.

I alla fall, borta var han och jag var orolig.

Nu är jag glad igen, min bästa kisse går här och myser igen! Han är smal men inte speciellt sliten. Undrar så var han har varit och vad han gjort…men det lär förbli en gåta.

Tanden har ramlat ut men roten är kvar så op-tid är bokad till i morgon och vi anstränger oss alla att hålla katten inne…

Responses

  1. Vad skönt att han kommit hem!
    Sigge förblir borta han… traktorn som slog gräset tog honom, jag vet det nu 😦

  2. Ja, jäkligt trist… Hoppas att hon inte fortsätter vara rädd för regn tex. =(

    Kan vara bra att hålla ett litet extra koll på krax’s ögon, de är ju släkt.


Kommentera

Kategorier

