Skrivet av: bacillen | fredag 11 juli, 2008

Fredag

Nu drar den mer aktiva delen av sommaren igång!

Vi väntar på gäster i dag. Det är familjen J som kommer. De vill byta väggar och ska bo hos oss ett tag.

Så nu väntar en dryg vecka av aktiviteter blandat med slappande och snack med nära vänner.

Vi har det bra!

Spännande blir det för hundarna också. I den gästande familjen finns en hund, Bam-Bam. Kråka och han gick fint ihop de två gångerna de träffats, men Bacillen har inte träffat honom och jag litar inte längre på kraxet. Vi får vara försiktiga och hålla dem isär. Tack och lov för kompostgaller.

Bäbis-Pelle kommer också, jag ska pössa på honom hela tiden!! Han är ett år nu och kutar runt och undersöker och klättrar, det blir kul!

Nu ska jag förbereda mer. Bäbissäkra och så…

Responses

  1. Tack själva! Rolig träning vi fick till också!

  2. Åh, vad spännande att ni skall skaffa får! Ser fram emot bilderna. Hoppas ni får en trevlig vecka med polarna nu.
    Ha det bäst!

  3. De är tagna med Tamron 90. Det är ett macroobjektiv med fast brännvid men jag plåtar nästan bara med det nu för tiden till allting.
    Ha en bra lördag.

  4. Ujuj, börjar jag tänka på bäbissäkra så får jag en del att göra här. Tur att inte jag får främmat ;), orkar inte säkra hihi.


Kommentera

Kategorier

