Skrivet av: bacillen | onsdag 2 juli, 2008

En utmaning

Jag har blivit utmanad  av Lina med Pejla

Regler: Beskriv först reglerna. Svara på alla frågor. Välj ut 6 personer som du vill ska svara, utmana dem i deras bloggar och be dem läsa din. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på din.

5 saker som finns på din att-göra-lista idag:

1. Köra Kerstin till en kompis

2. Skriva två viktiga mejl

3. Vattna hästarna

4. Följa med Kerstin och Fly på ridtur

5. Städa köket (obs, det står sist på listan…)

Vad gjorde jag för tio år sedan?

Hade just kommit hem från semester i Frankrike. Bodde i skövde, Hade sommarlov från plugget på komvux, red långturer på Lampat, var dagmatte åt Nitton.

Ställen jag bott på:

Vedum, Lidköping, Luleå, Skövde, Töllsjö

Fem saker jag skulle göra om jag var biljonär:

1. Ge bort pengar till människor jag tycker om

2. Ge bort pengar till människor som behöver

3. Totalrenovering av vår gård, fräscha till huset, bygga nytt stall med mera..

4. Köpa snygga och miljövänliga bilar

5. Resa, första resan går till Alaska.

Personer jag vill veta mer om:

Den här gången får det bli Sarah, Maria, Mysla, Lin, Lotta och Karin

Responses

  1. Återkommer, förhoppningsvis under eftermiddagen.

  2. Färdigt!

  3. Härligt!
    Vi får börja spela på hästar eller nåt, för att få ihop de där bilionerna till renovering och annat 🙂

  4. Nu har jag svarat, sent omsider


Kommentera

Kategorier

