Skrivet av: bacillen | onsdag 11 juni, 2008

en häst till….

Det här är Ella.

NHtränad, westernsadel, hackamore, står med fyra trygga fötter på jorden, kelig och mysig. Lagom ålder, frisk och oskadad.

Jag kommer att plåga mina läsare med diverse hästar ända tills den kuse jag ska satsa på dyker upp!! 😀


Svar

  1. So far leder väl Ella storhästligan?

  2. Japp Lotta, by far!

  3. Plåga på du , härligt med lite hästsnack mitt i allt det hundiga och du , den dagen du hittar DEN hästen , då bara vet du och därifrån och vidare kan det bara bli bättre ju mer ni lär känna varandra 🙂

  4. Hmm , jag tror jag ska börja leta häst åt dig…

    😉

  5. Njae, jag hade nog föredragit valacken, jag tyckte han verkade trevligt byggd.

  6. Kanske inte lika bra inuti där uppe;)

    Vallacken alltså

  7. Villgott, Golding är en trevlig häst, och hade han varit fräsch och yngre hade han varit ett gott alternativ, som du säger, han är trevligt byggd.
    Ella är friskare och yngre, sundare helt enkelt..
    ..men än är inget bestämt 😉


Lämna en kommentar

Kategorier