Skrivet av: bacillen | onsdag 23 april, 2008

klippt var det här!

Jag har klippt av håret.

Jag har i ett par månader funderat på om det är dags att kapa manen. Så långt hår som jag haft nu har jag aldrig haft. Det är inte så snyggt, hänger mest rakt ner om jag har det utsläppt, vilket jag sällan har, sätter nästan alltid upp i tofs.

Mitt hår växer gräsligt fort, det är tre år sen jag klippte det ganska kort..och nu var det alltså rätt många decimeter långt.

Här syns ju nästan hur långt det var….

Nu är det kortare! 😉

Och tofsen har jag sparat. Jag tänker skänka den till perukmakare tror jag.

Bild på nya frillan kommer….jag ska bara sitta med färg i håret ett par timmar till.

Responses

  1. Vad modigt att klippa så mycket på en gång. Det hade jag aldrig vågat

  2. Kul! Jag ska också klippa mig. Men mina barn säger att dom vill ha mitt hår och göra extensions (heter det så?). Så jag får väl fara till en perukmakare och be dom göra det av mitt hår.
    Jag tror jag har lika långt hår som dig faktiskt. eller som du hade… ;O) Lycka till med färgningen! =O)

  3. Ameeeen var är bilden då????
    Nyfiken så jag går åt:)

  4. Åh det vackra håret!!! Jag vill ha det! 🙂 Väntar på bild.

  5. Vad spännande! Det kommer säkert att bli supersnyggt!


Kommentera

Kategorier

